مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 07:152020-02-14اقتصادي

فارس من | مسکن اجتماعی اسفراین راهی برای اتمام پروژه «ست»


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسفراین گفت: بخشی از پروژه مسکن مهر «ست» اسفراین در قالب طرح مسکن اجتماعی تکمیل و به متقاضیان واگذار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، شماری از مردم در سامانه مطرح کردند؛ خبرگزاری فارس استان خراسان شمالی به بررسی موضوع و پاسخ به این مشکل پرداخته است.

برخی پروژه مسکن در شهرستان اسفراین ازنظر اجرایی و جانمایی از اقبال خوبی برخوردار نبود و اکنون باگذشت چندین سال از اجرای این پروژه ها هنوز هم قریب به پایان رسیدن 650 واحد در هاله ای از ابهام و بی مدیریتی به سر می برد.

مجید علی اکبریان در مصاحبه با خبرنگار فارس در اسفراین درباره این موضوع اظهار کرد: از ابتدای شروع پروژه های مسکن مهر در این شهرستان 1994 واحد در قالب شرکت های تعاونی و انبوه سازی آغاز شد که تا کنون 1354 واحد آن به متقاضیان واگذارشده و بیش از 70 درصد از اسناد مالکیت این واحدها به نام افراد منتقل شده است.

وی گفت: مابقی واحدها که 32 واحد  مربوط به پروژه همت نور و عمران دلاور است که بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و پیمانکار به دلیل نامعلومی از ادامه کار امتناع کرده که موضوع آن از طریق مجاری قضایی در حال پیگیری است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسفراین در خصوص پروژه 608 واحدی شرکت ست که از سال 1390 با پیمانکاری این شرکت در شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من | مسکن اجتماعی اسفراین راهی برای اتمام پروژه «ست»

فارس من | مسکن اجتماعی اسفراین راهی برای اتمام پروژه «ست»